Fekete Péntek – egy piros betűs ünnep születése

Black Friday – Az Euronics vezetőjeként számomra különösen izgalmas ennek az amerikai kiskereskedelmi hagyománynak a hazai megjelenése és megerősödése. Tovább…

Felelősen gondolkodó vállalatok

Az Euronicsnál hiszünk abban, hogy – bár a szörnyűségeket nem tudjuk meg nem történté tenni, és a problémákat nem tudjuk teljesen felszámolni – mindenképpen aktív szerepet kell vállalnunk szűkebb és tágabb környezetünk támogatásában. Tovább…

Út a jövőbe

A cégvezetés egyik legfontosabb kérdése, hogyan érhető el, hogy az emberek azonosulni tudjanak a jövőre vonatkozó tervekkel, folyamatokkal, feladatokkal. Tapasztalataim szerint ez leginkább úgy érhető el, ha a munkatársak nemcsak a konkrét feladatokat látják, hanem mindenki tisztában van a miértekkel is. Tovább…

40 coll és hideg sör, avagy mindjárt itt a foci VB

Milyen termékek lesznek az idei foci VB slágertermékei? Már most mindenki igyekszik beszerezni azt a készüléket, amin keresztül drukkolhat kedvenc csapatának. Tovább…

Fuss az iskoládért! – Fotók

Többen kérdezték tőlem, miért is vállaltuk az esemény támogatását. Mindenek előtt azért, mert fontosnak tartjuk az egészéges életmód propagálását. A futás pedig szinte mindenki számára elérhető, egyszerű egészséges tömegsport. Tovább…

Irány az omnichannel

Az omnichannel lett a kiskereskedelem új sztenderdje. Az okostechnológiák átszövik mindennapi életünket, ami számos új lehetőséget kínál a kereskedők számára a (potenciális) vevők eléréshez. A vásárlói döntések számunkra kedvező befolyásolása kizárólag az értékesítési csatornák összehangolt működtetésével lehetséges. Tovább…