Uborkaszezon vagy hűtőgépszezon?

Az augusztus nemcsak a tengerparti nyaralás, a csillaghullás és a Sziget Fesztivál időszaka, hanem a hűtőgépvásárlás csúcsszezonja is. Az Euronics és a GKI nemrég publikált közös kutatásából kiderül, hogy a tavalyi állami hűtőcsere programot leszámítva 2008 óta nem volt akkora hűtőgép vásárlási kedv Magyarországon, mint idén. Tovább…

Apple – A billió dolláros vállalat

Az Apple-sztori két mondatban: A legrosszabbnak tűnő helyzetből is lehet kiút. Jó vezető, jó csapat és jó termék vagy szolgáltatás kell hozzá. Tovább…

Rali – Az örök szerelem

Izgalmas kalandok, hatalmas sikerek és váratlan kudarcok sorozata volt az a közel egy évtized, amelyet a rali világában töltöttem. Azt hiszem, az egyik legjobb önismereti iskola volt számomra, de meggyőződésem, hogy az üzleti életben is hasznosítható tudással és képességekkel is gazdagított. Tovább…

Irány az omnichannel

Az omnichannel lett a kiskereskedelem új sztenderdje. Az okostechnológiák átszövik mindennapi életünket, ami számos új lehetőséget kínál a kereskedők számára a (potenciális) vevők eléréshez. A vásárlói döntések számunkra kedvező befolyásolása kizárólag az értékesítési csatornák összehangolt működtetésével lehetséges. Tovább…