Kifelé és felfelé

A koronavírus-járvány enyhülésével sorra érkeznek a hírek azzal kapcsolatban, hogy hol miként lazítanak a különböző korlátozó intézkedéseken. Indul a nyári szezon Horvátországban; nyithatnak az éttermek, kávézók mindenütt az országban; a határok megnyitásáról tárgyalnak európai vezetők; egyes EU-s országok a beutazókra vonatkozó karanténszabályok enyhítését fontolgatják – csak néhány az utóbbi napok híranyagai közül.

Úgy tűnik, az élet lassan kezd visszatérni a korábbi kerékvágásba, vagy legalábbis valami ahhoz közeli állapotba. Természetesen mindannyian igyekszünk betartani a szükséges óvintézkedéseket, de már nem tűnik ördögtől való dolognak például az utazás, a boltban vásárlás, vagy egy jó kávé egy kellemes kávéházi teraszon.

A köszönet szavai

Az Euronics vezetőjeként kijelenthetem, kollégáim a vállalati működés minden szintjén egészen különleges összefogásról tettek tanúbizonyságot az utóbbi hetekben-hónapokban. Külön-külön és csapatban is kiváló teljesítményt nyújtottak, kellően rugalmasak voltak, és szinte emberfeletti erővel dolgoztak azért, hogy a közösen épített vállalatunk a nehéz helyzetben is folyamatosan működni tudjon. A menedzsment is csillagos ötösre vizsgázott ebben a soha nem látott helyzetben. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen vezető kollégákat tudhatok magam mellett.

Külön öröm számomra, hogy nap mint nap együtt dolgozhatok Bálint fiammal, aki egy ideje már az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója, és az ő nevéhez fűződik a Dyras márka akvizíciója. Fiatalos lendülete és optimista életszemlélete sokszor kisegített a nehéz időszakban. A koronavírus okozta nehézségek ellenére töretlenül folytatjuk a vezetői generációváltást a cégünknél. 

Arccal előre

Ahogyan Európa lassan újra megnyílik, mi is igyekszünk a lehetőségekhez mérten visszaállni a korábbihoz hasonló működésre. A rendkívüli helyzetben felfüggesztett beruházásokat és fejlesztéseket újra napirendre vettük. A vezetőknek mindig stratégiai távlatokban kell gondolkodniuk. Éppen ezért mi már 2021-et és az azt követő időszakot tervezzük vezető kollégáimmal: hogyan válaszoljunk az új kihívásokra. A vírushelyzet milyen hosszabb távú változást okozhat a fogyasztók szokásaiban, ez milyen átrendeződés hozhat az műszaki cikkek kereskedelmében? Számos kérdés, amelyek megválaszolása sok fejtörést, piackutatást, számolgatást és nem utolsó sorban vezetői intuíciót igényel. 


Úgy tűnik, az élet lassan kezd visszatérni a korábbi kerékvágásba, vagy legalábbis valami ahhoz közeli állapotba.