Lockheed Martian – a féltve őrzött arculat megváltoztatása

Most olvastam a hírt, hogy a híres Lockheed Martin hadiipari nagyvállalat egy napra megváltoztatja a nevét és logóját annak tiszteletére, hogy a Mars Insight szonda elérte a Mars felszínét. Persze ehhez érdemes tudni, hogy magát a vörös bolygóra szálló űrjárművet a Lockheed Martin csoport – ami egy napig a Lockheed Martian nevet viseli – űrrepüléssel foglalkozó divíziójához köthető laboratóriumban készítették. Vagyis a vállalat részben saját magát ünnepelte ezzel a hadiipari cégek esetében meglehetősen szokatlannak számító gesztussal.

Lockheed Martian – a féltve őrzött arculat megváltoztatása

Erős gesztusokkal reagálni a világ nagy történéseire

Ugyanakkor elgondolkodtató és sok tekintetben követendő példa, amikor egy vállalat aktívan együtt él a szűkebb vagy tágabb környezetével; tud és mer akár erős gesztusokkal is reagálni a világ nagy történéseire. Egy nagyvállalat kommunikációs erőterében mi lehetne látványosabb tisztelgés valami előtt, mint az évek vagy akár évtizedek óta féltve őrzött arculat megváltoztatása. Persze a látványos nagy gesztusok mellett sok kis jótettre is szükség van. Főleg így az ünnepek közeledtével nyílik több lehetőség arra, hogy egy vállalat visszaadjon valamit a közösségnek, amelyben működik. Mi az Euronicsnál mindig törekszünk erre, keressük ezeket a lehetőségeket. Mi is szeretnénk reagálni a világ történéseire, de nem feltétlenül nagy gesztusokkal, inkább kevésbé látványos, de nem kevésbé fontos cselekedettekkel.