
Euronics? Hát ez szuper!
Idén már harmadik alkalommal kapott Superbrands díjat az Euronics. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan csapat élén állhatok, amely a hazai piac meghatározó márkái közé emelte kiskereskedelmi hálózatunkat. Tovább…
4K – kereskedelem, kihívások, kézilabda, kikapcsolódás
Idén már harmadik alkalommal kapott Superbrands díjat az Euronics. Büszke vagyok rá, hogy egy olyan csapat élén állhatok, amely a hazai piac meghatározó márkái közé emelte kiskereskedelmi hálózatunkat. Tovább…
A komfort zóna kellemes és biztonságos, ám semmiképp sem sarkall nagy teljesítményekre. Innen kilépve megnő a kockázat, ám a lehetőségek tárháza is jelentősen gazdagodik. Ha nincs kockázat, nincs móka. Tovább…
Egy vezetőnek mindig tudnia kell egyet hátra lépni annak érdekében, hogy a csapat még hatékonyabban működhessen. Tovább…
Számtalanszor kerülünk olyan helyzetbe, amikor hatalmas tétel járó döntéseket hozunk, vagy egyszerűen csak a napi munkamenet során találkozunk nehezebb helyzetekkel. A francia hátvéd váratlan gólja arra figyelmeztet: jó ötletek, megoldások bizony a szervezet bármelyik részéből érkezhetnek. Tovább…
Az Euronicsnál hiszünk abban, hogy – bár a szörnyűségeket nem tudjuk meg nem történté tenni, és a problémákat nem tudjuk teljesen felszámolni – mindenképpen aktív szerepet kell vállalnunk szűkebb és tágabb környezetünk támogatásában. Tovább…
Ha egy márka szorgos és kitartó munkával megszerzi és évek alatt fenn is tartja a vásárló bizalmát, életre szóló kapcsolatot építhet vele. Tovább…
Két függőleges vonal között „pattogó” négyzettől a virtuális valóság szemüvegekig. Hogyan jutottunk el a Pongtól a fénykarddal vívott „vérre menő” küzdelemig a gonosz Sith lovagok ellen? Tovább…
A cégvezetés egyik legfontosabb kérdése, hogyan érhető el, hogy az emberek azonosulni tudjanak a jövőre vonatkozó tervekkel, folyamatokkal, feladatokkal. Tapasztalataim szerint ez leginkább úgy érhető el, ha a munkatársak nemcsak a konkrét feladatokat látják, hanem mindenki tisztában van a miértekkel is. Tovább…
Milyen termékek lesznek az idei foci VB slágertermékei? Már most mindenki igyekszik beszerezni azt a készüléket, amin keresztül drukkolhat kedvenc csapatának. Tovább…
Az omnichannel lett a kiskereskedelem új sztenderdje. Az okostechnológiák átszövik mindennapi életünket, ami számos új lehetőséget kínál a kereskedők számára a (potenciális) vevők eléréshez. A vásárlói döntések számunkra kedvező befolyásolása kizárólag az értékesítési csatornák összehangolt működtetésével lehetséges. Tovább…