Ha négy kerék, akkor négy karika

Sok téma előkerült már ebben a blogban, de egyik igazi szenvedélyemről, az autózásról eddig még nem írtam. Életem meghatározó része az autó, nem egyszerű közlekedési eszköz, sokkal inkább életérzés a számomra. Autós karrierem legelső állomása egy Wartburg 353 Deluxe volt, amelyet gyerekkoromban a családunk használt. Máig élénken élnek bennem az akkori családi autózások emlékei: a hátsó ülésen ülve az egyik kedvenc szórakozásom az volt, hogy számoltam a „jó” kocsikat (ez persze akkoriban főleg nyugati autókat jelentett). Később, a 80-as évek végén egy 1200-as Lada boldog tulajdonosa lettem. Kimondhatatlanul jó érzés volt először beülni a saját autómba. Nagyjából ekkortájt még a rallyzással is megpróbálkoztam (erről az időszakról majd külön posztban mesélek). Sokat változott a világ azóta. A rallyversenyzői korszakom után kicsit szelídült az autóvezetési stílusom, és változtak az autós preferenciáim is. Ma már olyan szempontok kerültek előtérbe számomra, mint a biztonság, a kényelem és a dinamizmus.

Biztonság, a kényelem és a dinamizmus

Igazi márkahű Audi-rajongó vagyok. Rajongásom azonban nem autós magazinok magával ragadó imidzsfotóin, hanem tapasztalati tényeken alapul. Már 20 éve ilyen márkájú kocsit vezetek, és a volán mögött töltött idő minden egyes pillanatát élvezem. Hihetetlenül megbízható jármű, dinamikus, mégis biztonságos, és a kötelező szervizeken kívül szinte soha sincs szükség javításokra. Eddig minden ilyen autómat hat évig használtam, mert még ennyi idős korában is friss, kellemes és szerethető. Nagyon várom már, hogy az elektromos autók közül is legyen olyan, amelyik a mostani járművek minden pozitív tulajdonságát tudja biztosítani.

Fazekas Zsolt: Igazi márkahű Audi-rajongó vagyok. Rajongásom azonban nem autós magazinok magával ragadó imidzsfotóin, hanem tapasztalati tényeken alapul

Igazi márkahű Audi-rajongó vagyok. Rajongásom azonban nem autós magazinok magával ragadó imidzsfotóin, hanem tapasztalati tényeken alapul.

Persze erről is eszembe jut azért néhány cégvezetéssel és márkaépítéssel kapcsolatos gondolat. A személyes Audi-rajongásom is azt bizonyítja, hogy ha egy márka szorgos és kitartó munkával megszerzi és évek alatt fenn is tartja a vásárló bizalmát, életre szóló kapcsolatot építhet vele. Ez nem kis idő- és erőbefektetésbe kerül. Először is szükség van egy jó termékre, utána pedig egy sor pozitív vásárlói és felhasználói élményre. Ezek összessége eredményezi a fogyasztói bizalmat. Ráadásul a vállalatoknak nem árt résen lenniük. Amilyen nehéz ugyanis felépíteni a vásárlók szeretetét, olyan könnyű elveszíteni azt. Kicsit olyan ez, mint a hegymászás: verejtékesen küzdelmes az út felfelé, de elég egy rossz mozdulat és máris zuhanunk a mélybe.

Biztonság, a kényelem és a dinamizmus - Nagyon várom már, hogy az elektromos autók közül is legyen olyan, amelyik a mostani járművek minden pozitív tulajdonságát tudja biztosítani.

Várom már, hogy az elektromos autók közül is legyen olyan, amelyik a mostani járművek minden pozitív tulajdonságát tudja biztosítani.